Vélemény Reprint

Egy ifjú író-olvasó leírja, mit gondol a körülötte lévő világról - se több, se kevesebb.

Utolsó kommentek

2011.02.17. 21:40 TooNormal

Indító rekviem

Sok mindenről akarok és fogok írni ide, de fogalmam sem volt, mivel kezdjek. Írjam le, milyennek találtam A hullámot, minden előzmény nélkül? A flörtölősdit? Egyéb mindenféléket? Valamit, ami a mindennapok hír- és eseményfolyamában megfog?

A harmadiknál maradok. Most olvasom, némileg meglepve és némileg szomorúan: Süveges Gergő lemondott intendánsi pozíciójáról.
 
Emlékszem, anno domini, mikor Obama egészségügyi reformja átment és én ez ügyben örömömnek adtam hangot, csodálkozva kérdezték: mi a francért érdekel ez engem? A kérdés, felteszem, felmerül most is. Akkor azt válaszoltam, fontos, mi történik egy vezető országban és pozitív fejlemény, ha valami progresszív történik ott. A jelenlegi ügyben egy kicsit messzebbre kell visszamennem.
 
Ma már nem tudom, hogy is találtam rá Török Gábor blogjára, de még azelőtt jutottam oda, hogy állandó főoldalhelyezett lett volna: azt hiszem, hat vagy hét bejegyzés volt kint, onnantól kezdve állandó olvasó voltam. A zseniálisan őrületesre sikerült első fordulós választási műsor (ha nem emlékeztek rá, itt olvashattok róla egy szerintem egész jó összefoglalót) után, a fene se tudja miért, de „agyi perifériális látásom” „listájára” felkerült Süveges Gergő. Onnantól kezdve pedig, hogy blogban számolt be intendási munkásságáról, két kattintásra volt valami hírböngészésbe vágó, amit ő írt – feedbe is helyeztem a blogját.
 
Gyakran szoktam azon elmélkedni, honnan ered a szimpátia, főleg az én saját eseteimben. Tapasztalataim szerint gyakran csak egyetlen, általában megfoghatatlan apróságra van szükség. Feltételezésem szerint például azért szeretem az argentin válogatottat, mert csapatuk szerepelt legfelül első focijátékom (FIFA RTWC 98) csapatválasztási listájában, és velük játszottam – öt évesen valószínűleg ez (is) elég volt. Jelen esetben, felteszem, a választási műsor volt ez. Ismét: a fene se tudja.
 
Lényeg a lényeg, az Index főoldalon hozott egy cikket, miszerint Süveges Gergő lemond pozíciójáról. Blogján új írás még nem szerepel erről, e sorok írásakor legalábbis nem.
 
Nem tervezek hosszas értékeléseket írni az m2-ről, a potenciális politikai vonásokról, a blogról. Nagy valószínűséggel (már) aktualitását is vesztette. Legyen most elég annyi, hogy... kár. Valaki, aki valamiért, ha csak enyhén is, de elnyerte szimpátiám, nem fog (tudni) csinálni valamit, ami szemmel láthatólag fontos volt neki. Tényleg, kár.
 
Maradjon hát ez itt nem más, mint egy röpke rekviem. Folytatásképp A hullám fog következni.


szerk.: Az fn.hu-s linket is ideteszem, szerintem kevesebb benne a bullshit.

Szólj hozzá!

Címkék: média blog politika tévé bevezetés


A bejegyzés trackback címe:

https://velemenyreprint.blog.hu/api/trackback/id/tr632669175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása